Tuesday, July 20, 2010

Akhirnyer.......

Hari sabtu lepas... aku dan hubby adalah sangat rajin wa ckp lu!!
Pagi2 dlm 8.30pg cam tu, aku dah start clearkan rumput2 yg dah panjang!!
Mase aku cabut rumpur ku, dah macam padi dah panjang yer..

Korang tengok, cam kecik jer kawasan ni kan...
Tp dalam 2 jam jugak tau, baru selesai aku cabut rumput2 ni..
habis luke2 jugak tangan aku ni..
dah setanding tangan atam dah.... hahahaha

Kul 11.30 aku benti..penat!!
Mandi..
Amik ajai balik sekolah..


kul 2.30 cam tu... aku suruh hubby aku mesin rumput!!


aku adalah pegang wayar jer...

yg peling leceh, bhgn ni...
nak mesin, kene kuar kan batu2 ni dulu
hubby aku nak cepat, pakai bende alah ni jer..
Cepat dah mudah..
aku adalah pakai tangan, kutip batu2 yg kat celah rumput2!!

Tahniah kpd hubby aku yg sannnngggggaattttt ranjin!!!

See... cantik sudah laman ku!!

Lepas habis mesin rumput, hubby aku main gitar..
kita adalah menyanyi bersama2!!

knp aku fokus kat sini?

nak tunjuk, bunge ni lah... dulu, nak kuar satu pun susah tau..
Tp skrg ni, dah ade perkembangan!!!

1 comment:

diana said...

bunga tu memang susah nak kuar bunge.kena siram banyak air..
tapi dia cantik..lama2 nanti jadi banyak je..