Tuesday, July 20, 2010

Aku beli pasu!!!

Dlm hidup aku, inilah first time aku beli pasu bunge!!
Pasu bunge yg jenis cam ni lah..
Aku pernah beli yg plastic.. tp yg ni tak pernah..
Biasanyer mak aku yg sponsor..

Cantik kan pasu ni....


pasu plastick ni dah pudar sangat dah...
harus ditukar...


Taaaa daaaa....
dah transfer dah...
Comel jer pokok2 ni kan...
Ayie, pokok yg tengah tu alang cilok kat umak hari tu dah besar wei!!
Tak ke bangga!!!


Mane nak letak eeee??
Kat mane yg sesuai eeee!!


Bab ni yg aku paling tak berbakat!!
Toloongggg...
Korang tau tak, kat mane yg sesuai tuk letak pokok2 bunge ni eeeee!!!
Adduuhh...wajah ku umpama bulan!!! bile nak elok ni!! dush dush dush!!!

1 comment:

Miss Moon said...

hiks ...k lang ....harga kat pasu lom buang hahahhahahahha bau kedai lagi tew muahahahha