Friday, July 9, 2010

Mane lah dorang ni...

Smlm aku adalah berpuasa... Sbnrnyer minggu ni aku mmg puasa ganti...
Heheheh.. org lain sumer dah sattle, aku jer baru terhegeh2 nak ganti...
Dan esok adalah hari akhir ganti puasa...

Slm mase aku berpuake puasa... aku tanyer hubby aku

A: Syg... mane anak kita lagi 2 org?
H: Ye lah kan....
A: Rase cam kurang jer kan....
H: hmmm Neng Jemah tolong jagekan lah tu...
A: hehehehee.... Smlm mcm, kecoh jer dorang kat umah kite kan......

Nilah anak aku yg neng Jemah tolong jage kan....
Aduh... nyorok dulu lah......................
Nnt Jemah bace mcm mane ni!!!!

Aku ctrl yer mase dukung dorang ni...
Dorang dah semakin membesar.... pereh m.lang...

kakak, bile nak dtg umah m.lang lagi!!!


boleh kita main2 lain!!!
Tp jgn main dlm toilet eeee...nnt terjatuh lagi!!
hehehe..Jemah tak tau tau.. Rahsia... hari tu kakak jatuh dlm toilet!!
Adeke ayin ngan kakak main masak2 dlm toilet!!
Bile dah terjatuh baru tau nak main dalm bilik!! hahaha
Kanak2 always like tat kan.... Kite dulu mase kecik2 pun cam tu jugak!!

Kakak... ayin rindu kat kakak... dier main masak2 ngan kakak!!


Keisha...cepat lah besar...
Boleh jadi anak m.lang jugak!!!
Atam, ok ke????

5 comments:

viruspadu said...

hhahhaa

tak gunak

neng jemah kata ko

hahahaha cis!

zie said...

muka nica nak sama dgn maklang sbb tu rapat benor. haahhaah larikksss

Cik Wanie said...

best kan kak lang,
bila ada anak2 sedara nie,
wanie jugaklah yg sepi,
huk huk huk...

nak jugak anak!!!!
(eh tetiba)

eYaNacOMeY said...

tetibe rase nisa dgn kak lang mcm ade irass.. kalo kate anak beranak mmg org cayolah!!!haha

tumpang lalu neng jemahh..~lalalala

(jgn amik ati yo kak jemah..hikhikhik)

nuyulaisy said...

smalah kita...sy pun bru jew hbis gnti puasa smlalam...