Thursday, July 29, 2010

Pinggan Mangkuk!!

Hiks!!!! inilah kali pertama2nyer aku membeli belah...
Beli-belah pinggan mangkuklah..
Yg lain tu mmg lah terbyk2 kali nyer...

Tu pun sbb member kat office aku main kutu..
Sbb tak cukup org, dorang ajak aku...
Di sbb sebulan rm30... aku pun ok jer lah..berapa duit kan... heheheh ayat berlagak di situ!!
Kecian lak ngan member2 aku yg mencari org tuk beli brg2 ni...

Bayar punyer bayar...smpi lah ke geliran aku tuk pilih ape yg nak di beli..
Ahuh...
ni adalah sangatmemening kan kepala aku,...
Aku adalah tidak berminat tuk beli brg2 mcm ni..
Member aku bg aku cataloq... aku belik2... tak tau ape nak order..
Tanyer member nak beli ape... dorang kutuk aku..
Dorang ckp, tak tau nak beli aper... meh sini aku pilih tuk aku..
Mane boleh kan...mestilah aku nak pilih kan..
Tapi nak pilih ape eeee...
Kutu tu man dlm rm 3oo.oo
Byk tu kan..


Akhir nyer aku beli ni...
jug jernih tu aku beli 2
Gelas jernih tu pun aku beli 2 set
Set minum teh ke kopi eee?? yg tu 1 set!!
Dulang x 1

hehehe..lege kepala hotak aku bile dah dpt pilih brg ape yg nak di order..
Duit ade lebih lagi..
tak tau nak pilih ape lagi..
Aku adalah tak minat nak beli pinggan..
Buat semak rumah jer... hahahaha


okie... sape nak minum kat umah aku...
Ade cawan baru ni....
masih dlm kotak!!
Agak2nyer, sape yg rasmi kan eee???

1 comment:

A.I said...

Sama la ngan aku lang..aku mmg tak reti nk beli pinggan mangkok. yg ada kt umah tu pon hadiah2 ms aku kawen dulu. pastu aku kumpul yg beli sabun dpt mangkok ngan pinggan tu. ha, tu jelah aku anak branak guna. hahaha