Monday, September 29, 2008

Shopping Baju Anak!!!!

Hari Sabtu lepas keje, aku ckp ngan Hubby aku, aku nak stay smpi kul 4 ke 5 cam tu lah.. pas tu u amik anak2 kat umah mak terus kita g PKNS nak beli baju raya...
Mane tak nyer, raya dah dekat, tp baju raya tak sattle lagi...

Sblm buka puasa, tu kita g PKNS, aduh, nak carik parking dier jer, dah dekat nak stgh jam... FULL beb!!!
Masuk PKNS, org rapat2... Korang tau je lah, kalau org dah rapat2 cam tu, nak shopping pun, cam dah tak best!! Anak2 aku mula lah buat hal!!
Tapi aku explain ngan anak2 aku, tak kire lah, cam ner, kita kene beli baju hari ni gak... Mama, dah tak cukup masa...
Kita org buka posa kat dlm kete jer, sbb sumer tmpt FULL, makan McD...Kt PKNS, cume nak beli baju kurung aku ngan baju Melaju Ajoi ngan Ajoi... ( tak maik gmbr, sbb tak de mood) org ramai sangat!! TERTEKAN!!!

Lepas, buke puasa, terus je kite g IOI Mall.
Lega sikit!!!

Aku pun, ceria sikit...
Kat sini, nak beli baju gedik2 tuk anak2 aku...
Ayin, pandang sinilah, mama nak amik gambar...

Ajai, mama suruh senyumlah, kan nyer cebik...
Buatlah cam ayin tu... kan comel!!!


Hubby ku peing kepala se nak bayar... byk giler baju yg kiter beli... sesekali lah kata kan...
Sesekali ke? boleh percaya ke? hikhikhik..
Tapi ape2 pun, u see. my hubby still can smile...
Tu makne nyer ape?? boleh top up lg ke???? hahahahah

Aku senyum jer...... sbb bukan aku yg.......
u can see, byk kan.... huh, penat nak gosok ni...
Korang bayang kan lah, dari kul 5pm shopping smpi kul 11.00pm baru sattle.
Tak pernah aku shopping mcm ni punye lame...
Ahh... malas pulak nak gosok... lipat jer lah...
Taa Daaaaa..., ni lah dier, hasil shopping kiter.... Dah sattle dah baju raye...
Tinggal nak raye jer....
Ayin, apesal, baju ko lebih dari baju abg2 ko.... Ni mesti kess terlebih beli.......
" sila abaikan gmbar kaki tu eeeee"
Esok hari Ahad, nak lepak kat umah MAK!!!!!





1 comment:

Ceera said...

hadiah baju atam takde ker?