Wednesday, September 17, 2008

Huh Lega...........13-8-08

Huh lega.....bila Anderson call balik, dan bg good news!!! Thanks Anderson...

Aku: Helo...
Anderson: Ok, ira... i talk to GM, then ok, follow to the first plan.. U go with Ragu. U mesti pergi.. This couse is important to you...
Aku: OK, Thanks. Lega...

Cepat2 aku call akak... (Sbb akak same dept ngan Ragu). Kalau nak tau, akak risau giler, dgr aku kene g sorang.. Die pun menggelabah gak.. Die tahu adik die ni, mesti sesat nyer... Hari ni pun, tak tau brp kali akak call aku memfollow up, aku nyer kes.... Thanks Akak!!

Aku: Akak, ira g ngan Ragu.. Anderson ckp, Alex Tan dah bg approval tuk Ragu pergi. So back to the first plan.
Akak: Haaaaa.... dgn nada yg kuat dan ceria... Akak dah agak dah...sib baik akak tak cancel fleight balik KL on 16-8-08. Akak ade rasa awra yg kuat, Ragu, mesti dapat pergi ner. Die pun ade kene mengene ngan couse cni gak!!!
Aku: Mmglah..Alex Tan ni....
Akak: Ok, akak call Ragu eeeee. Nnt kita jumpa kat umah mak....
Barulah aku ade mood nak tolong mak masak. Adik2ku biasalah, bila kakak2nye ade, diaorng tak kan turun bawah nak tolong... Bak katet SEPET, tak jumpa jalan, SESAT!!
Tapi tak pe, sib baik kakak ko ni memahami.. sbb aku dulu pun cam tu gak, cuma lepas kawin je, cam dah insaf sikit. Dah byk pengalaman kan......
Mak masak sambal... Makanan ni yg paling berselera, time2 nak buka puasa...
Ayie... Tolonglah amik gambar kitaorg... nak masuk blog.... Tengaklah ayie tu, smpi naik atas meja, nak memenuhi permintaan kakak nyer yg over gediks..

Atam, coverlah sikit.... dah lah nak buka puasa,tak sopan lak tu, tee... buat cam alang, sopan jer. Bertuah abglang kawin ngan alang.... hehehehe
Atam, cukuplah tu................... turunkan muncung tu....mulut ko bukan nyer besar sgt!!
See, biasalah, padat... semua org ade, kecuali family akak, sbb die kene buka puasa kat luar..
Kat ner ee... lupalah pulak name tmpat dier.... tapi kat luar lah....
Aktiviti sampingan ayie, lepas buka posa.. Tu pun first time die buat keje cam ni.. Biasa nyer, Ode yg buat.. Kire hari ni satu pembaharuan utk Ayie... Keep it Up!!!
Ni Maisol/Kiki/Zara.... Huh byk tul name ko Ara... Kiki ni bakal usahawan muda....
Tgk tu, sibuk tul dier ngan laptop nyer.. Bukan update blog cam aku tau, tapi tgh update business!!! Cepat sumer, doakan, kejayaan die... kalau die berjaya, kita pun boleh tumpang gak!!! hehehehehe... Cai Yo0k Ara!!!!

2 comments:

Ceera said...

cissssssssss...

ciput pun bertuah dapat atam yang gedik dan manja nie tau..

viruspadu said...

ahaks, andak rilex jer kat belakang huhuhuhuh