Sunday, September 21, 2008

Nak Balik Melaka....

Kita org planning nak balik kg. Hubby aku ckp, Angah Reza nak tumpag sbb kete dier tak siap lg..
HubbY: Syg, angah nak tmpg balik kg, boleh ke..
Aku: Ohh ye ke.... OK lah..
HubbY: kete die tak siap lg..
Aku: Tak pe, tmpg lah.. Ayin boleh duduk depan ngan i....
Hubby: Ok, nnt mlm,rais antar ngah kat umah kita.....

Ha... Ni Lah Reza, jejeaka kesepian.... dah smpi dah kat umah kitaorg... kat sblh die ni Hardz... wife si rais.... Mase dieorg smpi umah, aku tgh tidur.... ngantuk sgt beb!! Aku siap mimpi, tgh kemas bag balik kg.. jage2 je...lah tertidur rupe nyer.......hampeh....
Hi Yaya, anak si Raiz.... tgk tu, budak2, smpi2 jer terus tuju ke mainan.....
Ta daaaa.... tantik tak... ni lah hasil mekup ayin kat yaya...
Mama, tantik tak!!!!!

Kita gerak dari Kl to Melaka dlm kul 12.30am.....
Heiii, tak sabar nak smpi Melaka... Bukan nye ape, dah lame giler kitaorg tak balik kmpg..
sejak Ajoi nak amik UPSR... Hari2 tuisyen..cam ner nak balik kg. Skrg ni dah habis peksa, si bolehlah balik kg.... Harap2 bapak n mak mentua aku, masih kenal lah ngan kita org.... huhuhu
Smpi Melaka dlm kul 2.30am.....

3 comments:

viruspadu said...

uish terkejut andak tgk muka si yaya tu

BigMouth said...

mama yaya paling terkejut!!

Ceera said...

hahahaha...

kalau tak kenal pun korang suka kan..