Wednesday, December 9, 2009

Cian adik ku ceera!!!

Smlm aku bace lah blog adik aku ceera...
kecian kat adik aku yg sorang ni...

Tak boleh nak makan eeee...
Sabar jer lah...org peknen mmg cam tu lah.....

Lepas tu, teringin lak nak makan masakan mak eee...
Atam, bukan ko sorang jer yg rindu ngan masakan mak tau...
Ajoi/Ajai/Ayin pun same....
Asyik tanyer jer bile opah nak balik......huhuhuhu..nangis!!

Pas tu atam ckp, nak makan sambal goreng alang eee...
Cakap lah....bile ko nak makan...alang boleh masak kan lah....
Cian adik alang sorang ni....
Sedih ooo..bace n3 ko...rase nak nangis jer....
Ko boleh makan nasi lemak ke??
Ke...ko nak makan ngan nasi putih??
Kalau alang gi cheras...nnt alang kol ko eeee!!!

Tp, perut ko dah besar lah tam... baru 3 bulan jer...hahahaha...
Tak lame lg, mesti kembang cam andak mase peknen!! hahaha...
Tp andak kembang pun ok lg sbb dier tu lonjong...
Ko??? nnt eee, alang bayang kan....eee..manakut kan lah!!!! hahahah

Oppp!! Andak ko cemburu ke??? hahaha..tak yah jwp...alang tau jwpn ko!! hahaha

Tp, dlm keluarga pak Noh...mmg VP yg paling dasyat mase peknen!!! Lg kecian.... aku tengok VP mcm tgk tiang lampu... Tp tiang lmpu tu lg elok lah..tiang tu wlw pun lonjong tp keras kan..tp VP tu lembik uols!!! Alamak!! Lariksssss!!

Sepet tak tau lagi... akan dtg....hahahaha....
Next year ke???? Ahhh..lu pikir lah sendiri!!!

13 comments:

*ayu the sun* said...

kalau x peknen nak rasa gak buleh tak lang? heheheheheee

JIVEBUMZ said...

hehe sepet esok cam ner lak keadaan dia yer...

tak sabar 3x

Kaseh NazLieza said...

kak lang seorg kaka yg baik ooo...prihatin dgn adiknyer yg tgh peknen...

kak lang...ni sesi mngutuk adik badik sndrik ea...
hahahaha..

Ceera said...

tetiba atam pun sedih jugak, hehehehe

atam nak makan dengan nasik putih jerk.. taknak ngan nasik lemak..

tapi sempat kan nak ngutuk atam, cissssssssssss

ai said...

mcm ni punye sambal kaluuu..aku pon tingin!! perrghhhhh!

lily lotus said...

wakakaka..aduhaiii..kutuk sesama beradik takpe..merekakan sporting!

sepet a.k.a zack_u said...

hoi...ape ni buat kite nerves???

gituuuuuu.....

hahahaha!

aLeen aVriL said...

Bagus tul ler dpt kakak cm nih…adik ngidam nk makan pon bole volunteer ckp nk masakkan tuk adik…
Klu kakak den……dio suh den blajo masak ado ler….huh!!!!...
Nape lar kakak den xsamo cam ekau…?

viruspadu said...

hoi hoiiii

cis betul

andak tak kira, alang kena masakkan untuk andak jugak sekali

andak nak makan kteow goreng alang yang superb itu ok,

kalau tak andak mogok kang

chewah

Farahanna said...

bestnyer sambal tu...
nak jugaklah..
boleh???
=p

shahdiana said...

alang kasilah resepi nya..sambal ikan bilis goreng tu peberet yana jugak...terliur2 tengok entry alang and ceera..

mukasurat17 said...

terliur tgk sambal itu. de telur mate kerbau lg best!!!

JMR said...

seb baik sy tak peknen..leh mamam pe jer....:-p