Tuesday, December 1, 2009

Selamat Hari Raya Korban...

Selamat Hari Raye sumer....
Raye kali, mmg lah tak meriah sgt kan...
Sbb nyer korang pun tau kan...
Mak/abah aku tak de...(Pergi mengerjakan ibadah Haji)
Jd, serbe kekurangan lah...
Anyway, kita org smbut dgn sederhane jer...

Aku berjanji ngan adik beradik aku, nak smpi umah mak kul 10 pg cam tu...
Sekali, kalau korang nak tau lah kan...
Aku terlajak tidur....
Tu pun, adik aku zara call aku....
Aku tgk jam ms tu dah kul 10.45am...
Ape lagi ...melompat lah kau!!

Di sbbkan tu.... aku smpi umah mak, lambat!!!
Sile maafkan aku yer....

Aku smpi jer ceras....nica dah kuar kejar aku..
Pas tu, pusing2 depan aku, nak tunjuk gaun nyer yg kembang tu...
Tak leh tahan kan pempuan tu...

Ayie dukung annoi...
Alah ayie...dah leh kawin dah tu...
Lg pun, bukit A dah selalu turun bukit C kan..... hahahaha..
Amboi korang, mak.abah tadke, memasing eeeee.....

Annoi, br jer bangun tidur pun ttp comel kan...
Geram aku tengok pipi dier...

Kalau hubby aku pegang..dier suker jer...
Best kot perut hubby aku ku...
Mesti dlm hati annoi, suruh mama dier beli tilam ni...
Tp, tilam ni tak de di pasaran tau!! hahahaha...

Tgk tu hubby aku...over uols!!
Annoi, siap merangkak lg atas perut hubby ku!!

Sian ayin...,mase ni, kalau kanak2 ramai kat ceras ni, aku mmg tak de lah nak peluk2 ayin..
Sbb ayin dah besar... hahaha
Ayin, jgn cemburu eeeeee...

Tgk, Annoi tak brp nak suke aku dukung dier..
Tension jer muke dier...

Tp, minah ni pulak, tak boleh lah aku nak dukung annoi...
Dier pun nak jugak...
Nnt nica ckp ngan aku ape tau..
M.lang, annoi nak kat mama..
Annoi nak susu tu m.lang..
M.Lang nica nak dukung...
Huh...ayat tak leh bla si kecik tu...

At last!!! aku dukung lah dua2...
senang...
Comel kan dorang ni..
cam sedondon jer baju dorang...

Mase ni zack u baru balik dari beli charger lappy dier...
Mase ni a-u tgh try tudung angah.....

tgh lepak2 kat dapur dan memasing nak mamam....
lapar ma....
Z-u, ko apehal, cam patung tu....

Lepas makan ni, memasing nak balik....
Andak nak balik seremban pulak, nak raye kat umah mertua...

Sekali lagi ....Selamat Hari Raye Aidil Adha sumer!!!

5 comments:

shahdiana said...

hye alang..selamat hari raya aji...muka alang ni cantik la..bersih jek...

shahdiana said...

hye alang..selamat hari raya aji...muka alang ni cantik la..bersih jek...

shahdiana said...

hye alang..selamat hari raya aji...muka alang ni cantik la..bersih jek...

BigMouth said...

selamat hari raye haji diana...
Dlm gmbr jer kot nmpar bersih...
Kalau real...tak brp nak bersih...hahaha

♥ladykiki♥ said...

hehehhe =]
mesti tak cam biasa kan bila mak abah takde kat umah..



kat sini pun tak namapak atam.. ish²