Monday, December 7, 2009

Dating ngan ajoi!!

Huhuhuhu...hari Jumaat lepas, aku adalah MC...
Aku MC sbb gusi aku bengkak...
Sbnrnyer aku malas nak MC..tp doktor tu pakse aku..
Jadi aku tak berani nak lawan ckp doktor kan....
Aku adalah org yg mengikut cakap doktor!!
Hahahaa...harap korang sumer percaye yer...

Hari Jummat Lepas, aku hanye tinggal ngan ajoi sbb ayin ngan ajai adalah mengikut adik hubby ku balik kg..
Dorang nak main air kat A famosa...

Di sbb kan aku nak kene makan ubat. aku adalah kene makan dulu..
Jd, aku ajak ajoi sarap ngan aku kat kedai depan..

Aku adalah kene makan makanan yg lembut!!
Sbb aku tak leh nak kunyah...
Aku ingat nak makan bubur... tp, biasalah kedai melaye biasanyer tak de bubur pagi2 cam ni..
Kedai cine adalah..
Jadi aku hanye makan telur stgh masak!!

Ajoi pulak makan lontong...
Emmmm cam sedap jer joi!!
Tp aku tak leh nak makan...
Aku rase kuah dier...emmm sedap nyer!!

Emmm nmpk nyer makn ni jer lah..
Sedap gak makan cam ni...
Dah lame tak makan telur stgh masak ni...

Balik rumah..terus amik ubat nak makan...
kalau lah ubat ni gule2 kan best!! dah tentu 8 plastik pun aku tak heran...
Ni ubat...
Yg tak best makan ubat ni sbb..dier suke berenang2 dlm mulut kan...

4 comments:

Qumairah said...

hheehheeheh ubat berenang2...uii susah tuh nak makan. banyaknyee ubat tuu. Me suka makan pil..kalau ubat air me takleh telan..haa yang tuh leh tersedak kuar balik. ape2pon harap cepat sihat..

Super Nia said...

yg berenang tpe..
yg tercekik kt tekak tuhh
uuuuu nangessss pahitnyaaa

BigMouth said...

Mairah...same lah kita... kalau pil tu leh tahan lagi kan.. tp kalau ubat air tu...mak oiii!! harus kuar balik!!

Nia..pernah tercekik ke?? mesti besar giler ubat tu...
Mak oii!! sib baik lah kali ni doktor bg ubat yg tak besar sangat!!

shahdiana said...

alang..napa sampai boleh bengkak gusinya..ganas sangat ni..:D
harap alang cepat sembuh..hari ini dah okay kot...