Wednesday, December 2, 2009

lapar beb! Jom pekene Mc D

Dah mandi manda....mesti lah lapar kan...

Jom pekene Mc D...
Kitaorg adalah singgah di Mc D sblm balik!!
Lapar beb!!

Kami makan adalah meje yg berasingan...
Sbb, takde meje yg besar yg boleh muatkan kitaorg sumer...

Ayin, biasalah..mesti lah duduk ngan angah..
Diaorg ni same tembamnyer!!
Jd, mmg serasi lah....
Hahahah...Larikk!! mesti ayin marah aku tulis cam ni!!!

Abg ngah terpaksa dukung darwish yg mmg lene giler tidur...

Tgk tu....
Org bising ke, ape ke...dier ttp tidur...
Smpi dah habis makan pun darwish ttp tidur....
Letih betul dier...

4 comments:

lily lotus said...

memang nampak muka kelaparan memasing :D

Qumairah said...

darwish..lenanya dia..kepenatan yg teramat sangat sampai tempat bising dia leh lena hehehehehe

grow2g3th3r said...

wah.. sedapnyer mcd.. teringat lak prosperity burger!..
Kakak,.. umah dla dekat jer dari tempat akak mandi tu...tapi dla nie langsung tak pernah pergi... tapi bila dah tengok rombongan kakak, terus rasa sgt2 teruja...

Cik Wanie said...

wow,
bestnyer dpt mkn kat mc d ramai2 kan,
mesti riuh kat situ....

lama x mkn kat mc d nie,
nak kena g serang gak nie,
hik hik hik