Monday, December 7, 2009

Ajoi menceritakan ttg abah nyer..

Mase aku sarap ngan ajoi... ajoi citer lah ngan aku...
Dan aku rase citer ni sangat kelakar..
Aku gelak cam gelak kat umah...

Gmbr lamee..... rindu oooo suasana cam ni...

Gmbr lame gak..
Mase ni ajoi darjah 6.
Kecik lagi..
Skrg ni F1...dah dekat same tinggi ngan abah nyer..

Ajoi: Maa... pagi tadi ajoi bangun awal sbb aircond dah tutup tp kipas angin tak on... sbb tu lah ajoi bangun..
Aku: La... sbb tak on kipas angin pun ko leh terjage ke??
Ko on lah balik pas tu tidur balik..
Ajoi: Ajoi dah cube dah ma..tapi tak leh tidur jugak!!
Pas tu ajoi lepak kat kat bawah...
Ajoi tengok abah tgh tidur kat bawah...
Aku: Pas tu... ape??
Ajoi: Ajoi bukak lah TV
Aku: Ye lah..pas tu..
Ajoi: Pas tu, ajoi tgk abah bangun tetiba, mcm terkejut...
Abah pas tu kan mama... cam kelang kabut jer...
Aku: Ye ke.... smbil..aku dah gelak dah...
Ajoi: Abah ckp...alamak!! abah dah lambat ni.... dah pukul 9 dah... abah lmbt gi keje ni joi!!
Aku: hahaha..aku dah gelak tak ingat!! pas tu Joi!!
Ajoi: Ajoi ckp lah...abah baru kul 7 lah bah....
Abah: Ye ke ..betul ke? tgk info... masih tak caye ngan ajoi...
Ajoi: Ajoi pun bukak info... mmg baru kul 7pg... Abah nyer terus urut2 dada...lege baru kul 7.. terus naik atas, masuk bilik smbung tidur...

Mmg lawak... bagi aku lah....

5 comments:

Qumairah said...

Seb baekk dia tanya info..kalau trus larik masuk bilik mandi..debushhh dahhhh mandi dah pepagi buter tuh hehehehe. Tringat adik kecik2 dulo..tido maghrib2..kitaorg pekena cakap adik bangun gie sekolah..trus dia menonong mandi pakai baju sekolah..lepas2 tuh turun kat dapur nangis...huhuhuhu saper tipo adik wooo wooo wooo

Erieq said...

alang rasa lawak sbb alang dapat gambarkan kejadian tu kan, hahahaha.

30 JALAN F3 (Zaidi Zainal) said...

pernah terjadi pada saya tu....

BigMouth said...

Hi Zainal... ye ke?? mesti lawak mase tu kan....

Hi Bukit C!! Bukit A ape kabor!! Cili ko dah merah lah...

Hi Mairah...nakal gak ko eee... tp mmg lawak kan...dan mmg best kene kan org!! hahaha

shahdiana said...

lawak btoi kalu dapat dibayangkan benda cenggitu jadik..pastu dapat plak membayangkan muka orang yang terkojut tuk..hakhakhak...amboi alang gelak kuat ye....