Thursday, December 3, 2009

Dah lame tak masak nasi lemak!

Hari Ahad lepas.... sbnr nyer aku mmg malas pun nak masak sarapan..
Tp tak tau lah pulak...
Bangun2 tidur...terus pergi dapur...

Pas tu.... terus jer aku masak nasi lemak!!
Sumer tu adalah tiba2!!
Aku pun tak pesasan yg aku masak nasi lemak!!
Tibe2 jer...

Nasi lemak/sambal ikan bilis/telur rebus dan timun...

Hubby aku nyer deria hidang adalah yg terbaik!!
Tak payah aku kejut kan dier bangun..
Tepat2 aku siap hidang sumer atas meja...tup2 hubby aku muncul...
Ma...ma masak ape??
Nasik Lemak jer...
Hubby aku terus senyum...
Dan terus jer duduk kat meja..
Tengok tu...tamak ooo...dier nak makan sumer lak tu...
mane boleh kan...
Hahahaha..
Ayin pun happy gak aku masak nasik lemak!! Dier siap ckp...patutlah ayin bau wangi jer...

Aku makan adalah banyak pada hari tu..
Aku siap tambah smpi 4 x uols!!!

Heeiiiii... terlebih makan pulak...
Gemuk lah aku!! Tuluuuuuunnnnnngggggggggggggggggggg!!!!

Atam...nak makan nasik lemak tak???
Aku adalah meng offer atam jer..sbb atam adalah pregnant!!!

1 comment:

Super HaNa said...

wahhhh..leh kongsi rahsia sepaya nasi tak berapa lembik tak???
watashis selalu wat nasi lemak..tp nasi wat kurang air pun lembik gak skettt

beras watashi beli murah kah??
wahh tetiba....