Thursday, July 9, 2009

Nak tempah baju sport club!

Hiks... sumer ni, citer2 lame...
Korang kan tau... aku ni ber blog, bile aku suke jer... dah tak brp nak tegar dah...

Kejadian ni ialah pada hari Jumaat lepas da...
Aku adalah committe sport club kat affice aku...
Kakak ku jua.... hehehehe.. tak de lah org lain kan..kan aku dah ckp, family ku mmg hebat2!! hahahah..sile muntah jauh2 eee....bucuk!!!!
So, di sbbkan, mid Aug ni, company aku nak wat trip ke Rompin, so, kene lah wat tempahan baju kan...

So... dlm kul 11.30pg... kitaorg pun kuar lah dari office!!
Kami adalah 3 Z

Zarina, Zana and zahirah....hahaha... mmg kene betul lah kita bertiga...

Dan tmpat yg di tuju adalah di pandamaran...
Fuh!! susah tul gi ke tmpt ni...sib baiklah zana ni org kelang... pandai jer dier carik lubang mana nak masuk!!
Fuh!! Aku mmg tabik spring lah ngan dier... kalau aku, pasti nangis tp jalan....huhuhuhu


Masuk jer,... penuh sample baju...

Contoh2 baju!!





Piala pun ade... tempah jer lah kalau korang nak!!


Baju ni yg di pilih...

Ni pulak dari belakang...
Harge nyer RM 24.oo (short) RM 25.00 (long)
Ok jer kan harge dier... + our campony logo!!

Ingat nak pilih ni tuk pempuan...

Tp di sbb kan aktivi kami nnt kat hutan dan agak 2 lasak, amatlah tak sesuai lah, kalau warna pink ni di pilih....

Porch ni pun akan di beri pade setaip org yg pergi...

Dah sattle sumer brg yg patut diorder...., perut pun dah lapar bangat...
Tgk jam...oit!! dah kul 2pm rupe nyer.....
Apelagi...... jom lah makan!!

No comments: