Monday, July 20, 2009

Karok lah kite!!!

Perut dah ketat segala kan..........
Dorang ajak lepak kat lobi..
Tgk lah, kalau ade ape show yg boleh di tengok kan...

Sekalai baru nak naik tangga... depa dh jengok dah bilik gelap semacam tu..
Bilik ape lagi..
Bilik karoake lah.............

Ape lagi, tanya punye tanya, tak de pulak bilik khas,..
Yg ade open jer...

Dorang ni, kalau korang tgk rupe dorang, sumer nyer cam mafia kg dusun kan... tp, walau pun rupe dorang cam mafia... tapi dorang ni, pemalu ala2 puteri sentubung uols!!!

So, aku tak brp kisah sangat... kalau tak karok pun ok, kalau karok pun ok gak!!! Lagi pun dah lame au tak menggedik meng karok ni... Dulu, mase bujang2 mmg selaku aku menggedik ke sini.

Zana... ok jer dier....
Best bwk zana ni... tak byk kerenah... dier ok jer... kalau dapat kawan cam zana ni, lagi 10 org pun aku suke jer...

Akhirnyer... dorang nu, nak gak karok...tp kene kuar dari resort ni.... So, kitaorg pun gerak lah......

Ajak ngan halim naik dulu, bincang ngan tokei!!! Kitaorng adalah tggu kat bwh dulu... Nak tggu insyarat dari ajak/halim, ok ke tak, ade bilik ke tak!! Lame jugak lah, kita tggu kat bwah... Apahal lame ni???

Kat 20 minit jugak lah.............. Sekali ajak call ckp, ok boleh naik!!

Rupenyer... halim ngan ajak... depa dah belasah 1/2 lagu dulu baru nak panggil kita org naik... Tu lah yg suke ngan ko ni ajak kan... ni lah yg dipanggil member!! hehehe
Wah!! mcm kumpulan kuman kan...Tp, sora halim lg best dari kuman... hahahaha...

Dier lepak jer menyandar... tp. sora dier...nun jauh ke langit tu...wa cakap lu...

Aku ngan zana... lepak jer memula... nak panas kan badan dulu...
Nnt dah panas, aku pulak tk ingat dunia... melalak tak tentu hala....hahah
Tengok tu, abg ipin/John... aku tgk, air coke jer dier minum... tp ngalah kan org minum air zapple (bahasa lembut)!!! Sampai berdiri atas kerusi....

Sori ajak, tak amik gambar ko... bukan nyer ape... kalau amik gmbr ko pin, nnt tak nampak gak, lagi kan, dlm bilik tu kan gelap kan... gelap ngan gelap.. cam ner kan....

Tp, cam ner pun, dorang ni sumer nyer pandai nyanyi... I sukelah ajak nyanyi dangdut...gedik!!! hahahah...larikkkkssss!!!!

Ok, bergumbira sudah.... halim sudah lapar balik, aku tgk jam dah kul 1.oo pg...

Ok lah, jom minum dulu sblm balik!!!


5 comments:

Mucuk Shomot said...

besh menyumbangkn sore ni..hik3

flip said...

lamernyer aku x karok~!! adeiiyhh

*nada jeles,,hahaha*

lily said...

dahsyatlah u olls!!

JMR said...

tak igt dunia ye karok..:-p

DatinDiaries said...

wah..bestnya.......hi tuan rumah