Tuesday, July 7, 2009

Jom makan kat luar!

Dah lame benau rase nyer tak makan kat luar!!
Hahhaa...
Lame ke??? Tp bg aku , lame lah jugak!!

Aku makan kat bt 3...

Layan gmbr jer lah eeeeee...


Udang petai masak pedas ni.... ajai mesti order nyer...
Dider mmg suke makan udang!!

Ikan pari bakar!!
Best!!

Tom yam!!

Ape lagi mkan lah...
Perut mmg gile punye lapar!!

Bersemangat jer dorang makan kan....

Tp, yg best nyer bwk anak2 aku makan kat luar...
Sbb...makanan sure habis punyer...
Tak rugi...
Kalau bwk makan luar tap tak habis makn, tu yg bosan tu!!!

4 comments:

[z@ck] said...

sedap aih tgk gmbr makanan..
sambal petai faveretku..
hihi

ai said...

yg makan x abis tu anak2 aku le! hanginnnn je aku tau. last2 pewot abah dia yg kembong sbb kene abiskan sume. haihhhh!

Faizah_Haris said...

perghh melelehhh air liur denn....cedappnyer

[ LADYKiKi] said...

aduhhh sedap sangat ikan bakar...