Monday, July 20, 2009

Makan malam

Aii senang nyer dlm hati...
Bile time malan tiba lagi!!
Perut aku mmg dah lapar bebenor ni....

Makan malam ala buffet!!
Ala... kalau buffet tu..peng paham jer lah...
Mmg lah teramat sesuai nyer tuk aku yg kuat makan ni...

Perut aku mmg dah lapar...
Jadi, dlm pinggan harus penuh dgn lauk!!
Petua nyer kalau korang nak makan banyak ialah jgn makan nasi..
Kalau nak makan nasi..hei cebat bebebor lah perut tu kenyang..
Kan dah rugi, tak leh cube makanan lain.....

Ape lagi.... ni tak tau lah dah raoud ke berape dah...
Lepas aku, zana, lepas zana aku....hehehehehe..........
Agak2 korang dorang perasan tak asyik aku jer makan...
Tak kot kan...
Akak tak makan byk... sikit jer dier makan.........
Maka malam kita org ditaja oleh penganjur!!


Ahh..agak2 lah man..
Aku taulah aku makan lg banyak dari ko!!
Man, control lah sikit, kalau nak ngaga pun!! heheheh larikkkksssss!!!

Apa2 pun, amik gmbr, wajib!!!! barulah berselera nak makan kan....
Akak sikit benar makan nyer...........
Tu lah, sape suruh makan snek byk sangat mase kat bilik tadi...
Emmm sedap ooo...
Korang rase tak kesedapannyer...
Kalau nak rase.....................
Jom lah join kitaorng on 14-8-09 ni..........
Kite meriahkan lagi suasana...............
Perut dah kenyang................. pas ni nak gi mane eeeee?

1 comment:

JIVEBUMZ said...

amboi alang makan sakan yer.. sedap nyeeeee