Thursday, July 9, 2009

Lapar beb!! Jom makan!!

Aku baru jer makan pizza hurt ngan family aku.... tp tu tak menjadi masalah tuk aku tuk makan lagi kat pizza hurt!!
Kat pizza hurt kan ade banyak pilihan...
Kita bukan hanya boleh makan pizza, tp boleh makan benda lain jugak kan....

Zana ngan akak, tgh pilih nak makan ape...
Lame jugak dorang nak pilih...smpi nak tertidur aku tggu!!!

sup mesti lah ade kan...


Aku yg order ngan paling cepat!!
Spergetti maa.... dah lame tak makan, rase cam teringin pulak!!


Di sbb kan aku order dgn pastas... jadi aku dpt makan pun dgn pantas gak!!!
hahahaha....

patutlah dorang dpt lambt.... depa order benda ni rupe nyer...
Mesti susah nak masak kan...hahahaha...boleh ke???

Bende ni pulak, nmpak jer kecik... tp. bile makan sikit jer dah bapak kenyang kan....

Wah...tak sbar2 dorang nak mentedarah!!!

Nak tggu makanan smpi mmg lambat kan...tp, nak ngabiskan... sekejapan jer kan....
Dah kenyang balik lah kan...
Dah lewat dah pun...

1 comment:

afiq said...

huarghhhh aku pon teragak spegetik....

salam singgah!