Thursday, July 16, 2009

Meehoon yg paling BEST!!

Nak minum petang, kene lah carik sendiri!!
Pihak penganjur tak sediakan...

Tak menjadi hal sumer tu...

So, singgah kat salah satu kedai makan kat tepi2 jalan tu kan byk..

Tak tau nak makan aper...
Ingat nak makan udang bakar..
Tp, udang tak fresh... so cancelled makan udang..
Akhirnyer, makan meehoon....

Meehoon ni, mmg best uolss!!!...
Aku rase cam tak cukup jer..
Nak tambah ke tak eeee?
Ahhh...tak yah lah tmh..
Aku kene lah jage prestasi aku sbgi seorg yg bersopan santun....hahaha

Dpt makan sumer nyer senyum!!
Pas ni kita gi kedai beli air meneral.....eee

Dah kul 6.30 ptg cam tu..
Jom balik bilik...
Pas ni nak mandi2...nak bersiap pulak tuk makan malam kat hotel..
Buffe oulssss..... boleh lah pilih makanan ape yg korang suke!!

2 comments:

atty's said...

alang makan byk mana pun menten slim..jele..tau

lea said...

ala tambah je kalo sedap..hehe