Tuesday, August 11, 2009

Nak tgk gmbr kitaorg kecik2 tak??

Gmbr ni, mak aku amik kat umah opah aku...
Aku tabik lah ngan mak aku..
Wlw pun anak dier ramai, tp masih ade mase bwk anak2 ke studio tu tangkap gambar kenangan!!
Aku pun tak de wat cam ni....
Aku rase yg ikut jejak mam aku ni, si virus padu tu ...... heheheh

Ni lah gmbar mak aku mase mude2 dulu..
Mak aku ckp, mase ni, mak aku baru 23 thn...
Korang rase, sape yg ikut muke mak aku!!
hehehehe...
ni pulak gambar abang dan akak!!

ni abang.... comel kan..
adelah sorang anak buah yg sebijik cam abang aku mase kecik2..
Kalau korang nak tau..scroll lah ke bwh!!

Yg ni pulak akak!! comel kan...

Yg paling comel ni...aku lah...
hahahaha... kelakar kan...

Ni pulak zara...
Tak leh bla...
Mase si zara tgk cmbr dier ni.. tak habis2 dier ckp... comel nyer arah... eeee... geram nyer tgk pipi arah!!!
Huh!! tertekan aku!!
Tp, minah ni mmg kelakar!!

hehehe.... anak zakhir ni lah, sejibik cam muka abg aku kecik2 dulu!!
Zakhir siap ckp, knp ko ikut muke pak we !!! akut lah muke ayah!!!
Tgk lah di darwish tu...cemburu oooo bile zakhir dukung akim!!

Same kan muke akim ngan pak we dier...
korang nmpk tak, kaki org kat blkg tu...
Tu kaki pak we nyer...
Tak nak amik gmbr...poyo tul lah pak we ni... tak sporting lah!!

5 comments:

ainee si ketua pari2 said...

wahh gmbr hitam putih yang original

raezar said...

Skarang sy tau kenape rambut ayin camtu...

viruspadu said...

gambar andak kecik2 mana alang oiiiiii hahaha

Ceera said...

uiii gambar mak pun ada ke??

atam nak amik gambar la gambar mak tu...

mannira said...

gambar mak alang tu mcm muka zaimah pun ada...