Friday, August 14, 2009

Jom gerak Ke Rompin...

Aku bab2 nak packing ni lah yg paling peing oooo!!!

Pening ooo... nak bwk baju ape...
Brp helai nak bwk...
Adoi!!
Di sbb kan tu...
Bab2 nak kemas baju ni sure aku tangguh2kan smpi lah last minute!!
Petang ni dah nak gerak gi Rompin... pagi tadi kul 6.30pg cam tu, baru lah terhegeh2 nak kemas brg...

At last, siap gak!!!
Lega....

So, tepat pukul 3 ptg ni... aku dan rakan2 akan naik bas... beramai2 naik bas tuk ke Rompin...
Tahun ni, aktiviti sport club kita org, lain dari tahun2 yg lepas...
Kalau dulu, kita org selalunye akan ke pulau2!!
Cth nyer.. cam Redang, Tioman lah.... tp kalai ni, kite redah Hutan..
So lain sikit kan..
Tak lah same jer kan...

Skrg ni, aku tgh sibuk dan krew2 yg lain tgh sibuk...
Maklum lah, aku kan commitee...

So, doakan aku dan rakan2 sumer, selamat pergi dan balik....Amin...............

No comments: