Wednesday, August 12, 2009

Mak su tak de, aku lah mangsa nyer...

Dah lame tul tak jumpe nisa....
Rindu pulak dgn si mulut becok ni...
Miggu lepas, aku lepak kat umah mak aku...
Kebetulan pulak, sumer ade hari tu...
Andak tibe last sekali lah...
Ye lah... ade baby kecik, mmg susah nak gerak kan..
Lagi pun dier singgah umah member sier dulu sblm dtg umah mak...

Hari tu, nisa asyik jer berkepit dgn aku...
Mak du nyer ade, tp kejap jer...
Petang tu, mak su dier kuar dating...jadi, dier berkepit dgn aku pulak..

Tp, aku tak kisah...
Aku suke...
Nisa ni lah anak buah aku yg paling garang!!
Sikit2...mesti ni pulut dier ckp...
Tepi lah...jgn lah kacau!!!
hehehhe..kelakar lah...

Lepas tu, mesti ckp... tepi lah....
Lepas tu mesti ckp... Ape ni...
Yg tak leh bla.... mak lang, dier asyik jer tanya.. mak lang, mane abg ajai..
Jom mak lang kat abg ajai..
Tak abis2 nak abg ajai dier...
Huh!! tang mane yg comel sgt abg ajai ko ni...

Ajai... ko ni pecinta wanita eeee...!!!!

Tgk tu...
Nmpk nyer merah sudah ade pesaing...heheheh (merah anak zara)
cepat2!! sape cepat dier dapat!!!! hahahaha

Anoi ni kuat nangis...
Hehehe..tak selesa kot!!
Anoi ni, nak berdukung jer keje nyer, mcm ajai kecik2 dulu lah..
Kalau letak jer, sure dier nangis..

Kalau org dokong dier, baru lah dier ok...
Cepat lah andak kurus kalau cam pi..

Oppp!! Andak ke laloque eee???? heheheh Larikkssss!!!

2 comments:

PuteriSatu said...

nica ni ada cam muka mak lang dia la..... patutla rapat ngan maklang dia...

viruspadu said...

hahahaha

andak la yang banyak kena jaga anoi ni, dah tu nisa asik nak melekat ajer kat apak eh huhuhuhuh tak dapat nak rilex langsung kekdahnya hahahaha, tak dapat nak ngelat2 macam dulu lagi uwaaaaaaaaaa

tapi takpe, kurus punya pasal, i rela u hahahahaha