Wednesday, August 12, 2009

Dapat Bonus!! Hik$$$$$$$!!!

Mari berlagak!!
Walau pun aku berlagak..tp aku bersyukur!!
Korang dapat bonu$$$ ker...
Kita org dah dapat dah..
Baru jer dapat..
Aku, akak, Hwa, dapat bonus sbb kita org ni pekerja yg rajin dan berbakat!!
Hahahah...
Yo lah tu kan... tp mmg betul tau korang!!

So, di sbb kan kitaorg dpt bonu$$$...so, adelah patut jika rezeki tu kita kongsi bersama member2 yg lain...
So, kita makan kat Friday's....
Ape eee...name restoran tu...
Tapi ade perkataan Friday's...

Sumer muke harus lah ceria... sbb kita skrg sedang bergumbira!!!

Kat restoran ni, aku suke deco dier..
Lain dari restoran lain...

mane gmbr kapal terbang aku ni... aduh, lupe nak ad pulak..
Malas lah... tp deco dier mmg lain dari yg lain...

Akak makan ni...
Huh!! Si baik aku tak pilih ni..
Rupe2 salad...
Patutlah sejuk jer...
Tak leh bla...

hwa punye...
Rita punye...
Aku nyer...

Tgk cam sikit jer kan... Tp, ketat perut uols..makan ni...
Tp, mmg sedap dan berbaloi lah makan kat sini!!!

6 comments:

ai said...

OHOOO!!!!

Awalnya kau dpt bonus..! Sonok le leh sopin raya awal2 ni. Takyah nk bersesak2. Aku ni kene tunggu dah nk raya le baru bersopin bagai..huhuhu

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

wah...
bleh soping raya tuh..
adeh..bila den nk dapat bonus ni..
huhu

ainee si ketua pari2 said...

ehh kiterowang para blogger ni tak nak blanja ke??kehkehkeh

oneyani said...

TGI Fridays..meal mmg sangat byk..mmg sendat la perot...harga pon sendat kan??huhu bagosla rezeki dikongsi bersama

lily lotus said...

memang berbaloi-baloi!

Suraiya Harun said...

Irah tak ajak kak su pun...