Wednesday, April 25, 2012

Pulut manggo!!! Sedap ke???

Korang pernah makan pulut manggo ke?? Sedapke???
Mlm td ayin yg makan ni...
Ayin mmg suke lah makan pulut2 ni!!!
Kalau tak pulut manggo...pulut durian...

Tp pulut durian lebih sedap kot aku rase!!!

Ni lah pulut mangga... Cantik kan.
Cantik dan sedap..
Korang korang tinggal kat Shah Alam, mesti tahu Restoran Rejab Tom Yam kan..
Kat situ lah aku mmg selalu lepak makan malam!!

Ayin... sedapke??
Ayin malulah pulak nak amik gambr..
Stress aku... Kalau maktam,mak andak,makngah amik gmbr dier.. elok jer gediksnyer... Nyampah!!
Kalau aku yg nak amik gmbr dier... paling sane siniah... STRESS!!!

Tengoklah tu.... masih tak nak pandang aku!! Mengada2 betullah!!

Me order, sup ekor, ikan kembung masak 2 rase, and smbl belacan!!
Yummy!!

Ehhhh.. Ayin order lg...
Lepas habis pulut manggo nyer.. dier order pau pulak!! hahahah...

OMG!!! jgn cemburunyer adeik badik ku!!!!

Wlwpun handphone ai tak canggih.... hubby ai suap ai makan!!! Korang ado!!!!
#masihtakpuashati# hahahahah

3 comments:

viruspadu said...

apa gunanya makan suap2 kalau takde whatapss wakakakaka

BigMouth said...

kejam sungguh, komen ko andak!!!

kakchik@ella said...

teringat kat awak dan famili masa sama2 berbisnes kat Seksyen 13 tahun lepas. Famili awak happenings.