Wednesday, April 4, 2012

Korang oooohhh Korang!!

Tajuk tak leh blah... wlw pun dah lame tak update blog... pun sudah habis idea tuk tajuk!! hahahah


Gambar hiasan.... Erksss.. apakah!!!



Lg gmbr hiasan....

Akak.. ape yg kamu sibuk di situ....


Sbnrnyer, nak ckp, hari ni aku masak smbal ayam...

heheheh.. tu jer..


Setiap pagi aku akan masak sejenis masakan tuk anak2 makan bile dorang balik umah!!

Aku masak adalah sejenis dan hari2 masak sambal!

Huhuhuhu.. masak mengguna kan ramuan yg same adalah amat membosan kan...

Betul kan korang....

Bukan nyer ape... anak aku, kalau aku masak gulai ke, masak lemak ke, sumer nyer tak jalan..

Sambal jugak pilihan dorang!!


Jadi, hari2 aku adalah masak sambal..

Cume tukar, ayam, udang, sotong, ikan............... OOohhhh!!! sungguh membosankan...

No comments: