Thursday, April 12, 2012

Tak boleh start pulak lah dierrrr!! Grrrr!!!

Smlm, pagi... Ajai ckp dier lapar!!!
Jadi aku suruh dier masak nasi... nnt aku masak lah nasi goreng...

Ajai dah masak nasi..
Tp cili api, dah habis pulah...
Adalah aku harus ke kedai lah...
Hubby tak bangun lagi!!!

Aku start kete, tetibe, kete tak leh nak start!!
Huh!! Menci..
Sbnrnyer, mmg beteri kete dah menunjukkan tanda2 kene tukar.. gp, kite wat tak reti jer..
Sib baik dier tak leh start, mase hari cuti!!

Aku pun, amik kete habby lah gi kedai..

Siap masak.. suruh sumer bangun dan makan!!

Lepas, makan ckp lah ngan hubby, kete tak leh start..
Hubby terus jer.. kuar umah, dah tengok kete...

Ajai, adalah menolong abahnyer...


Eiiiiyahhhh!! Ajai, badang the junior!!!!



See, ajai berangan nak bwk kete!!!!
Erkkksss.. ternampak pulak aku tgh amik gmbr dier...

Bile kete dah leh start, terus hubby bwk kete aku gi w/shop for service!!



Uncle ni sungguh peramah..

Ye lah.. org meniaga mesti lah peramah!!!.. Kalau tak, harus tak de pelanggan!!


kete nak di angkat ke atas..


Lepas habis servis.. terus .....


cuci kete, siap cuci engine sekali..

Engine kete mmg jarang nak basuh pun... sekali dah basuh.. terus jadi cam baru jer...

Blink blink terus!!

Hari bwk kete, terasa cam kete baru!!


Thanks Hubby!!!

No comments: