Monday, April 2, 2012

Gediks2 nak wat road run!!

Hehhehe... dah lame tinggal kan tulisan kat sini..mmglah byk cerita yg nak di kongsi!!

Ni sumer cadangan ajai ngan ajoi lah ni...
Mlm sabtu tu.. ajai ckp, mama, esok kite wat road run yer...
Tp kita lari kat kwsn rumah kite jer lah...

Aku adalah sgt setuju..
Ajai ngan ajoi siap wat map... kawan mane nak lari..

Pas dah siap tu..siap explain byk kali kat mama dier... takut sgt, mama dier salah lorong, nnt sesatlah..
Watever betul lah korang ni!! Wlwpun mama tak pandai jalan, tak kan lah kat kwsn rumah sendiri pun, korang ingat mama boleh sesat jugak!! Haduiyai!!!

Road run start adalah pukul 8.00am...
Aku gerak hubby aku... tp malang nyer dier tak mau join... kaki sakit kate nyer!! huhuhuh.. tak best lah cam ni!!!!

Tp di sbbkan anak2 jadi jugak lah... aku ngan anak2 jer... JANJi Rock!! hahah

Baju tuk road run mmg dah ade...heheh..
Ajai masih terpikir2 nak pakai baju tu ke tak...
Dier cakap nak pakai baju putih jer... baju ni ringan..
Aku nak baju sumer seragam..

Tp, ajai tetap nak pakai putih... tak pelah jai... janji kite happy!!
Tak kan sbb baju pun nak jadi hal kan... lalalala

Ayin comel syg sy aku pun dah siap gak!!!!
Comel kan ayin.. hehehe
Geram nengok pipi dier..
Sure abg2 dier jeolous, akuu ckp ayin comel..
hahahaha.. mmg itu tujuan aku!!! ketawa sambil tutup mulut sopan...

Kite mulekan dengan senaman ringan..
Ayin jd ketua..
Mmg lawak...
Tp takde gmbr lah pulak...

Start lari!!!! Ajoi ngan ajai mmg lah dah depan..
Ayin lari sgt slow..
Baru lari sikit, dier dah penat..
Bukan nyer lari,.. tp jalan jer lebih!!
Hadoiyai!!!.. Aku terpaksa lah tggu dier..


See, ayin kepenantan...
Dier ckp rase nak pengsan..
Kelakar.. larinyer , bukan nyer jauh sgt!!!

Lepas lari, kira sarap kat Jasmin bistro!! Apakah!! hahahaha

1 comment:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

this is such a good activity. plus, it can help us to be healthy and get steady stamina! hehe.