Saturday, April 21, 2012

Terbeli lah pulak

Ni sumer gara2 nk menayang sape punyer palingggg canggih!!
Haduayinyer pun....


Ai dah lah, tak byk collection benda2 alah ni!!!
Kalau dah ade yg tu... yg tu jer dok pakai smpi hancur...


Semalam, berjimba....
Berjimba, berjimba lah jugak... mata pun dok melilau2 jugak....
Jadi terbeli lah benda ni...
Ye lah kan... tambah2 pulak, si jemah.. byk pulak blink2 kat jari dier...
Aduai nyer...tak boleh tahan makcik!!!!

Kebetulan adik ipar aku, si Ieda tu... haish.. minah tu mmg kaki shopping tu..
Nmpk jer dier kedai jual cincin...
Ape lagi.. tersinggah laj pulak.. dan terbeli lah pulak!! heheeheh

Mule2 beli cincin jer....
Dah bayar bagai... sekali terpandang pulak kat rantai tu..
Aduhai......... cantiknyer..........
Harge dier OK!!!! Ieda pun, ok lah alang... siap dier yg pilih kan........
Aku pun beli lah..............
hehehehe....

No comments: