Tuesday, May 1, 2012

Kejam nyer korang buat ai cam ni!!!!

Ini lah phone aku pakai skrg..
Ye aku tahu... adik badek aku sumer dah pakai hp yg canggih2!!!

Dlm sumer adek badek aku... aku sorang jer masih pakai hp cam ni..
yg lain sumer hebat2 hp nyer...

dorang dok mengutuk aku jer memanjang...
Aku bukan nyer tak nak tukar phone...tp.. phone ni masih ok lagi kan...

Tp.. tak lame lg..mmg kene tukar dah phone ni...
sepatut nyer, bile aku slide jer phone ni, akan kuar lah menu nyer kan..
Tp.. la ni.. dier gelap jer...
kadang2 dier ok, kedang2.. ape pun tak boleh..
Kalau org msg pun, kadang boleh bace, kadang2.. hampeh... gelap memanjang!!

Org yg paling2 suke komdem aku adalah akak aku!!! Grrr... geram jer aku!!
Dorang kalau ber WhatsApp... mmg mengutuk aku jer keje nyer...!!

Sungguh kejam Ina Noh Zara Noh Zaimah Noh Viruspadu Ceera Noh Sepet Noh, mentang2 handphone ai tak canggih... korang kutuk ai yer... Menci!! Nyampah!! Anuar Said.. tengoklah dorang ni... Kesian ai kan... (hehehe.. Motip nak mintak hubby belikan...) hahahaha...
· ·

Tp rupe2nyer..sepet pun takde wassup... ade geng rupenyer... hahahaha
Lepas ni ai beli hp baru..tunjuk dekat2 kat depan muke korang!!
hahahahahah...

1 comment:

lily lotus said...

haha shomel jer gado2 manja gini :D