Wednesday, May 13, 2009

So sweet!!!!

Aku happy sangat!!
Tak disangka2 uols!!!
Tak sangka anak2 aku ni...pandai wat suprise tuk mama dier yg comei ni...uhuk uhuk uhuk!!
Ade yg nak muntak ke???? Lantak lah eee....!!!! hahaha

Cam ne citer nyer...
Lepas tgk konsert AF7... aku ngan hubby kuar gi Tesco...sbb nak beli brg tuk masak speggetti!!!
Smpi rumah... aku lak terus jer tidur sbb dah kul 12 lebih dah pun..
Lg pun esok sibuk, nak wat persiadaan tuk mak aku...
Kita org nak wat supprise tuk mak aku... Kan hari ibu!!

Bangun dari tidur, aku rase cam ade kertas jer kar bwh bantal aku...
Sekali..tgk2...Wah!!! aku dpt kad dari anak2 aku lah!!!!
Tu dia...hand made lagi uols....
Tu yg mahal kan...
hehehe..so sweet kan...

Sori lah...n3 ni cam panjang sikit...dan byk gmbr2 sbb kalau boleh aku nak muat kan sumer sudut yg anak2 aku wat tuk aku, mama dorang yg comei!!! hiks!!

Ni card dari ajoi!!
Siap!! Kepada Zahirah....tak tahan uols!! aku gelak beb!!

Tgk lah ayat2 nyer.... tak leh bla kan......
Siap uols... ada bigmouth lagi...hahahahaa....
Ok, ayat yg blur tu...meh sini aku tulis kan eeee...
"Ajoi pernah buat mama kecewa atau apa-ape saja. Mama,ajoi minta maaf nye sebab pernah marah mama dengan mama eh! Maafkan ajoi ye tapi kalay abah baca ni janganlah cemburu. Hahahahaha
Terima Kasih sebab menjaga ajoi,merawat ajoi ye dan sekolahka ajoi ye!! THANK YOU MOM.
THANK YOU MO AGAIN!!!

I LOVE MUMMY!!
Time kasih Ajoi!!! I Luv u tooo!!!!

Ni pula kad dari Ajai!!
Ajai tulis lagi kelakar...
Aku gelak, tp ade rase cam nak nangis gak!! hahaha..tetibe emo kan!!
See, bigmouth, tak kan tertinggal kan....
I LOVE YOU MUM!
Siap anak panah sana sini kan..............
Blur kan...meh sini, aku terang kan...
Ajai hendak mengucapkan selamat hari ibu kepada mama.Ajai minta maaf kalau Ajai terkasar bahasa selalu,degil,tak dengar cakap dan lain-lain.Terima kasih kerana menjaga Ajai dari kecil sampailah besar.Walaupun Ajai degil mama dengan abah sentiasa menjaga ajai,bgi makan minum,bagi keperluan untuk diri ajai,bagi ajai untuk sekolah dan yang paling penting mama bagi ajai air-cond....hahahahaha
Ajai tak tau nak cakap apa lagi tapi ajai nak ulang lagi percakapan ajai, ajai nak cakap
SELAMAT HARI IBU!!
Comei kan...so sweet kan...

Time kasih Ajai!!! Mama pun sayang Ajai!!

Ok, ni pulak dari ayin...
Nmpk tak....cover ayin, lain dari abg2nyer...
Aku tgk, aku dah gelak dulu!!
See, pembuka sambul, siap ade gmbr love!!
Ayat2 yg blur tu, meh sini aku terang kan eeeee....
kepada : mama
Daripada: Ayin
nie bukan nyer aka buat.Ayin buat sendiri.Ajoi dan Ajai, Kak nisa buat kan sampul nyer.
see.... ada ayat dengki di situ!!!
See....so kretif kan....
Tersenyum2 aku tgk...
Ayin nyer kad pun ade bigmouth gak!!!
Selamat hari ibu,mama.Auin nanti nak bagi hadiah untuk mama tapi jauh.Eh,Ayin terlupa nak cakap mama sorry lah. Adakan ayin buat salah.Sorry eh...

Ok lah Ayin....
Mama syg ayin jugak!!
Yg ni lak, dari k.nisa...
K.nisa ni, anak buah aku...
Sgt kretif kan..
Siap ade bintang sana sini kat luar sampul...

Yg mahal nyer...kat kad pun ade bintang2 uols!!

* Happy Mother's Day
*Keep smiling the gorgeous
*Thanks for everything
*Sorry for the mistakes that I've done!!
*Scold me please!!!

Tak leh bla kan..................
Sweet kan...

Thanks Nisa.... be a good girl ok!!
Menakutkan!!
See rupe aku baru bangun tidur!!! Larikkksss!!
Wlw pun muke bu buruks... tp aku sangat happy!!!
Sangat terharu...wlw pun baru bangun tidur!!

Lepas bace kad,terus jer keluar dari bilik dan carik anak2 aku!!
Aku tgk dorang sumer dah bangun!! Excited nak tgk reaksi mama nyer!!!
Aku senyum pandang dorang...dorang senyum pandang aku!! ahak!!
Kita org main2 mata kejap..pas tu baru gelak kuat2!!!

12 comments:

Ceera said...

kaklang nangus ehhhhhh

mata bengkak2 tu, hehehe

nestumrasberi said...

sweetnye,
terharu jugak baca n3 ni

ai said...

betol tau alang!! mmg kagum kan? aku pon sama gak cam kau, gelak2 pastu meleleh air mata terharu. huhuhu...

~wei, muka kau ug baru bangun tido tu mmg menakutkan! kahhhhhh..

luvmum said...

sgt comey anak2 akak.kreatif.sweet sgt.

aRe_uDear said...

anak2 yg bagus tue..;)

vagg. said...

lawaknye baca ayat2 tuh , alangg
tapi dalam nak gelak tuh sure sedih terharu gile kan..

happy mother's day to u

liwaniel said...

sweet nye...hasil tangan anak2 mmg sgt bermakna kan...walau pun cuma sekeping kad...tak sabar nak tunggu irfan besar..hehehe

nydia-mama akif said...

hi..salam kenalan...sweetnyeeeeee anak2 buat sendiri,

yayan said...

Bestnyer.. bila anak2 dah pandai meraikan ibunya.. harap2 anak2 saya pun macam anak2 kakBM... Salam perkenalan..

tilmiizun said...

ikhlas saya cakap....ada skit terharu bila baca entry ni sebab anak2 tau menghargai ibunya sejak dari kecil...

tahniah sebab berjaya bagi didikan yg sempurna....

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uhuuu...comel gilerr anak2 akak...

zulshaari said...

semoga bahagia selalu..