Tuesday, September 29, 2009

Raya Pertama di umah MAK !!!!

Dlm kul 11.00pg cam tu baru lah smpi umah mak!!
Atam nak membebel dah....
Oii!! apasal dtg lambat ha.....

Aku dgn pantas nyer membeli alasan..
Alang ni kan byk tanggung jawap..
nak siap kan umah..
nak siap kan anak2 lg..
Ko tak de anak lagi kan.... ko dtg lah awal... byk pahala ko!!

Terus jer aku kene sekeh ngan atam...
hampeh...penat jer aku bagi alasan... tp tak di terima...

Smpi jer... dah ramai org kat umah...
Jiran2 beraya kat umah mak lah.....


Tema fimili jiran kawan baik mak aku tahun ni pulak, HIJAu!! Tantik kan...

Seblm sessi penggambaran... atam adelah mak andam kitaorg... Pas ni nak amik gmbar kan..mesti lah nak vok kan uols!!!

gedik2 bersame ayin!!!
Me and merah!!
Me and nica.......... garang ooooo nica ni....


Korang layan lah gmbr2 ni...

Ni pulak bahagian kanak2 bersalam-salaman......

Cepat beratur............. nak salam mak ngan abah ni........... see, kalau tak panjang smpi ke belakang tu, bukan keluarga noh lah name nyer!!
Hubby ku...
Aku .... ohhh...sopan nyer aku........tak sangka uols!!
bagi duit raya kat mak ngan abah... Duli dorang bagi kat kita, skrg tibalah mase nyer kita bagi kat dorang pulak... Tak kan dah tua pun nak mintak duit raye kat mak/pak kan......."huh!! ayat cemburu di situ"
Zara.......my sis!!!
Ieda...my adik ipar pempuan.........
Laloque!!
Andak!!
Mak ngan abah...........Wah!!! so sute!!!
Gmbar satu famili!!
mak/abah ngan adik beradik yg tak laku2 lagi...heheheh
Famili akak!
Famili ku yg comei!!
Famili zara... sape lak yg tersesat pakai baju purple tu..ni mesti kes bute warne kan...dush!dush!dush!
Family andak!
famili ode!
Ni nak di panggil famili ke???? hahahah...lariksss!!
cucu2
Sape antara dorang ni yg akan kawin dulu eeee!!! jeng jeng jeng!!!


Menantu hantu!!!
Adik beradik pempuan!!
Ehh..lebih pulak gambar nyer kan.............

Ok lah...........pas ni nak beraya kat umah jiran pulak!! Kalau amik gmbr ni, smpi esok pun tak leh abis uols!!!!!

1 comment:

NIMI said...

perghh!!
memang meriah