Wednesday, July 13, 2011

Pembukaan Sh0ppink dengan Jayanye!! Alhamdulillah!!

10-7-2011 adalah hari yg di pilih untuk pelancaran Pembukaan kedai Sh0ppink!!
Tarikh sbnr adalah 9-7-2011, tapi sbb ade BERSIH.. jadi, terpakse tunde ke 10-7-2011
Hish.. menyusah kan org jer BERSIH ni..
Menci... tkamau citer pasal B, back to Sh0ppink!!

Pelancaran adalah starting from 3pm... dan di lanjutkan smpi pukul 6ptg sbb hari adalah hujan.

Pagi2 lagi, aku ngan akak dah ke kedai, kemas kedai dan susun atur pakaian agar kedai nmpk lebih menarik..

Mmg excited giler beb!!

Rase sekejap jer, tertiba dah pukul 3 ptg..
Hari mmg berdebar2...

Tepat kul 3 ptg, dah ade org dtg....

View dari sblh jalan...
Nmpak tak benner Sh0ppink tu...
Mase ni, ajoi adalah di tugaskan menjaga meja pendaftaran..

Maknenyer.. sesiapa yg hadir, daftar name dulu.. sbb ade cabutan bertuah!!

Mak aku yg sentiasa tersenyum....
Nmpak tak... yg dlm kotak pink tu adalah hadiah voucher membeli belah di Shoppink dan hamper juge adalah di sediakan...

Makanan juge di sediakan...
Kecil2lan jer..
Meehoon ngan satay jer....
Tp meehoon ngan satay deir mmg sedap!!!

Aku kenen jaga pintu... sbb nak potong reben..
Kalau tak jage.. bebudak.. hmm kan susah nak larang...
Kita diri depan pintu pun dorang nak masuk gak!!
Hahahahaahaha...

Ayin, zack u dan aku adalah memakai pakaian dari Sh0ppink!!
Baju ni sanggggggatttt selesa... sejuk jer....
Kalau korang nak.. sile lah datang kedai..

Mak dan abah adalah org yg paling sesuai untuk potong reben...
Tanpe mereka... siape lah kami!!
Amat2 berterima kasih pada mak dan abah!!


Inilah org yg bertuah...
Harus letak sumer gambr customer yg bertuah...


Mmg meriah....

Sile layan gambr...




Our ragular customer...

Adik ni mmg dah banyak beli baju kurung kat kedai kami, wlw pun dier adalah seorg tukang jahit!! Thanks sangat2!!! Dan sgt happy biler dier dpt cabutan bertuah!!





Mak dan abah bersama bakal menantu.... hahahahahahahah

Comel tak comel!!! Mmg comel!!!!


Ni pulak pertandingan shawl...

Siapa pakai shawl paling kretif!!

Mmg lawak mase ni...

Peserta hanya diberi masa selama 3 minit.. untuk memilih sendiri shawl yg ade di kedai sh0pping dan pakai shawl...

Siapa yg pakai shawl paling kretif dier adalah pemenang..

Dan pertandingan ini di adili oleh akak dan zack u..


Merah boring..

terus layan ipad mama dier...


Zara sdg melayan customer...


Mmg sangat sibuk uols...

sane sini org tanyer harga..

Ade yg nak cube baju ...

mencari baju kurung budak. Juga ade di sh0ppink!!







Memberi senyuman yg paling manis untuk pelanggan yg hadir... hahahaha..

Ayat tak leh blah...

zack u sedang melayan bakal kakak ipar nyer...





tengah kira harga jualan... hahahahaha



makan, jgan tak makan...





Pemenang palaing kretif shawl.. adalah mendapat shawl dan hamper!!!











Terima kasih kepada yg hadir dan memberi sokongan pada kami di S0ppink dan kepada sesiapa yg tidak dpt hadir... boleh dtg bile2 mase saje di kedai kami...


Terima kasih sekali lagi.. Luv uols!!!

2 comments:

mrs puex said...

salam kenal..

tompang lalu r org kg cheras baru..

feel free to visit n polo my blog :

http://mrspuex.blogspot.com

L@dykiki said...

wahhhhhhhhh..alhamdulillah selamat pelancarannya.semogaaaaa berjaya semuaaaa!