Tuesday, September 21, 2010

Selamat Hari Raye!!!

Uhuk Uhuk Uhuk!!
Aku adalah lambat pada kali ni....
ye laaa... orang dah dah tak citer dah pasal raye...tp aku baru nak start!!

Kalau kat umah aku mmg malas nak mengadap pc... tu lah jadi nyer...

Anyway... tak terlambat lagi kan..

Sebelum beraya kat umah mak, mesti lah amik gambar kat umah sendiri dulu kan...

Korang layan gambar jer lah...

Ape nak di citerkan...
Sepatutnyer, aku dan ayin nak pakai baju warne kuning...
Tp, kuning mcm tak sesuai ngan aku...
Jadi aku suruh hubby aku yg pakai kuning, dan aku hijau!!! hehehehehe
Sib baik hubby aku, ok jer...
Tengok ayin tu... kemain lagi kan.... gedik dan comei!!hehehehe comei ke???



Ade lagi gmbar.. tp tak sempat lah nah...
Dah nak masuk waktu keje pulak!!
Nnt aku wat lagi!!
Selamat Hari Raye korang!!!!

Lepas dah amik gambar kat umah sendiri... bergegas pulak nak umah mak!!

2 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

slamat hari raya kak :)

JuJue said...

macam beraya kat kedah...hijau kuning