Monday, September 27, 2010

Raye Ke Dua di Melaka!!

Raye kedua biasa nyer kite sumer tak beraye pun...
Hanyer menunggu org datang keumah kite...

Org kg mmg dah tau dah...
Raye ke dua dorang sumer mesti berduyun2 dtg ke umah kita orang..

Tema adalah merah!!
Tp, baju t.shirt jer... bukan nyer baju kurung..
Pelik kan... tp itulah kenyataan nyer...

Menu nyer adalah nasi lembik!!
Biasa raye org makan rendang lah...
Jadi kite tak mau bg dorang makan rendang..
Menu adalah lain..

Setelah penat berpikir nak masak ape...
Jadi keputusan nyer..
Nasi lembik makan dengan sup ayam..


Ni lah dier...nasi lembik/bubur nasik











Sup ayam...



dan makan..
memang best..
Korang boleh makan banyak..sbb dier macam air jer...

Mmg ramai yg dtg... tp aku tak penat pun, sbb kat Melaka, ramai anak dare yg rajin2!!
Tak payah suruh dorang dah angkat pinggan segala....

Close house dlm kul 11.00mlm sbb biasanyer, raye ke dua, lepas close house, kite sumer akan ke rumah abang sulung hubby aku...
Aku tak amik gmbr..
Lepak kat sane smpi kul 1.00 pagi kot!!
Smpi kene halau, baru ingat nak balik!!! hahahaha

2 comments:

littlehumblelynn said...

first time dgr menu menarik nih..kena try jugak nanti!!

lily lotus said...

uik..1st time tahu ni..ingat orang sakit jer makan nasi lembik ni..boleh coba ni