Wednesday, June 30, 2010

Aku sangat Happy!!!

Happy giler aku pagi tu....
Aku ingat kan aku tak kan berjaye...
Aku ingat kan aku tak kan ke tahap ini!!
Rupe2 nyer...
Aku mmg bangga giler tanpe aku sedari!!
Sumernyer ketentuan Ilahi....

Gambar hiasan.....
mase ni tak smpi setahun kot!! Ye lah tk tau jalan lagi maaaa....


Ni ha....
Daun ni... aku tanam dari tahun lepas.... besar ni jer.....
tak grow2 langsung...
Aku adalah fedup!!
So... aku biar kan jer..
tak nak tengok2 dier lagi...
tak nak jage2 dier lagi...
tak nak bagi dier makan lagi...

Tp..tanpe aku sedar.......
One day, aku gi jengok dier...............


Dier dah besar!!! Oh my god!!!
Aku terus jerit panggil Ayin.....

Aku: Ayin!!!!
Ayin: haaaaa... termengah2 lari... kenape mama....
Aku: Tengok lah pokok ni dah jadi 6 daun!!
Ayin: Lah... mama ni, ingat kan ape tadi...
Aku: Ayin, bangga nyer mama dgn mama... Happy nyer mama...
Ayin: hmmmmm..... poyo lah mama ni....

1 comment:

NenekPenne said...

ayin komen terbaik..ha ha ha