Wednesday, June 8, 2011

Hari Keluarga Melaka Part 1

Citer lame.. tp nak citer jugak oooo!!

Seperti yg korang2 tau.. hahaha, macam lah korang tau sangat kan..
Sblh aku ngan hubby aku, kami adalah dari keluarga yg besar..

Bile dah keluarga besar.. mestilah ade hari keluarga kan..
Tp kat sebelah hubby aku mmg selalu gak lah wat family day..

Aku sedang menunggu geng2 aku nak gi ke pasar dan carik bahan2 !!

Sblm wat pe2, mestilah ade perbincangan dulu..
Perbincangan yg ala2 poyo lah....

Dah tau nak kemana arah di tuju.. baru lah kite gerak!!
Tp biasanyer..kite terjah jer..

Mase ni nak beli hadiah tuk game mlm nnt!!

Reza, Sera n me...
Nak beli brg pun nak amik gmbr kan.. lalalalalala

Ni pulak shada.. tgk test iron.. kang beli2, tak leh pakai pulak!!
Nnt ade pulak yg ngata kat belakang kan...
Hmmmmm, tak ikhlas bg hadiah lah... mcm2 ade.. Mulut org lah kata kan.. Kalau mulut tempayan, besar mane pun aku tutupkan jgk!!

Lepas dah penat2 beli brg segala.. harus lah lepak pekene kopi ke ape kan....

Esok, ade byk bende nak buat..
Siang buat kenduri doa selamat ke ape tah..
Mlm tu baru wat Hari Keluarga!!

No comments: