Tuesday, March 17, 2009

Jom aaaaa.... ape tggu lagi!!!

Aku nak lah menunjukkan bakat terpendam aku yg dah lame terpendam ni...

Kenape lah aku happy semacam jer kan.....
Ade lah.....

Aku bukan nak tunjuk cincin aku da...
Jom aaaa.............
Jom aaaaaa....
Kan aku dpt cheque...so kita jgn sia2kan....
kebetulan pulak, untie aku nak kawin kan anak nyer...
Pas tu bertema2 lak.. kene pakai baju warne merah, hitam n putih..
Tak pasal2 kene gi beli baju lak!!!
Acik tak suko!!
Ayin, ala2 model lah tu..
Ayin tengah berangan.. dier tak perasan aku snap gmbar dier...
See, aku suruh test baju, dorang leh lepak lak dlm fitting room ni....
Penat aku carik dorang, rupa nyer dorang lepak!! Huh!!!

Ajoi...cepat lah pilih....
Dorang ni, suruh pilih baju pun susah sangat lah...
Bukan nyer aku suruh dorang jahit baju kan...
Dah lah nuffnag aku kene beli baju dorang kan...
Tak berapa nak jadi sangat magic aku kali ni...
Tak pe, kita kumpul lagi....

No comments: