Wednesday, November 10, 2010

Taming Sari...

Last week balik Melaka..
Tak plan pun nak gi naik taming Sari...

Aku tahu, mesti ramai lagi orang Melaka tak naik lagi bende alah ni...
Kalau sesiape tak gi lagi..jom aaa.. ramai2 naik!!
Best!!!
Aku gi pun sbb Bakri, sepupu hubby aku yg ajak pi..
Jd, ape lagi.. amik jer lah kesempatan yg ade...
Ape2pun, beli tiket dulu jer..
Tiket aku sekeluarga di sponser oleh Bakri.
Thanks Bak..

Sebelum naik, harus beratur di line ni dulu...

beratur jgn tak beratur...
Mase ni hubby aku tengah sewa teropong...

tu dier..ayin mesti lah cop dulu kan...
Aku nak test pun susah nak dpt..
Dier jer nak pegang..


Ajoi yg di paksa amik gmbr!!
Dulu kecik jer ko Joi... skrg dah tinggi dari mama...
Bagus!!
Aku mmg suker kalau anak lelaki aku tinggi!!
Baru lah macho!!

Masih menunggu..
Ayin ko teropong ape tu.. tutttttttttt!!


Ok.... Penantian sudah tibe!!
UFO sudah turun.
Bende ni mase turub, besar nyer kalau kite tengok dari bawah...mcm UFO...

Ape lagi... naiklah...
Korang tengok.. hubby aku depan sekali tu...

Bile UFO naik jer... dier yg jerit2 manje dulu... gayat!!!
Hahahah..mmg lawak lah hubby aku...
Aku pelik gak...nape hubby aku tak berdiri, rupe2 nyer dier takut jatuh...
Hahaha... jgn bg tau dier yg aku citer kat blog... nnt dier marah aku!!

Ayin, sib baik tak gayat..
Ok jer amik gmbr berdiri wlw pun mase ni, tinggi nyer aku tak tau lah..
tp mmg tinggi!!
Ayin dan Kak Amanda..

Me and Ayin..




View dari Udara... Wah!!!
Tp mmg best!!
Korang2 yg tak try lagi... cube lah!!

Mase ni tgh tggu Bak...
Aku ingat nak naik beca.. Ayin pun nak... tp dorang sumer tak nak..
Jadi di sbb kan tak de lelaki yg teman kan aku dan ayin, hubby aku ckp tak payah...
Huhuhuhu... Menci lah...
Mamat ni lah tak nak teman kan mama naik beca!!!

Tis is Menara Taming Sari...
Bende ni lah kitaorg naik!!
Mmg tinggi..
Gerun mmg Gerun.. Tp BEST!!
Lepas tu terus lepak makan ikan asam pedas..
Asam pedas nyer mmg meletop!!
Smpt terlupe nak amik gmbr... Tau2 kenyang jer...
Hahahahahah

3 comments:

Unknown said...

uhuhu! bestnyer, takpenah g lagi, leh cuba nnt :)

lily lotus said...

betul2..ly yg kg kat melaka pun tak pernah naik lagi :D

Cho Zila said...

eh bestnyer gi melaka... nak gak... betoi2 teringin...lama dah tak gi.. taming sari takder lagi masatu...